Az öttengelyes motorkocsit 1956-ban szárnyvonali gyors- és sebesvonati szolgálatra építette a Ganz Vagongyár. Összesen 18 darab készült a MÁV és 2 darab a GySEV részére. A motorkocsik gyorsvonati szerelvények élén közlekedtek jellemzően Békéscsabára, Szegedre és Pécsre. A 610-es pályaszámú motorkocsi 1956-ban készült, hatósági vizsgáját 1957 január 11-én tartották. A járművet 1988-ig tartották üzemben. 1996-ban újították fel.
Budapest-Nyugati pályaudvarról indul a nosztalgia hangulatú utazás Istvántelekre a gőzös műhelyhez. Az utazás kb 15-20 perc a gőzösműhelyig. A műhelyben tett látogatást követően utazás vissza Budapest-Nyugati pályaudvarra.
Részvétel csak előzetes regisztrációt és jegyvásárlást követően lehetséges. További információ a Részvételi díjak fül alatt.
Részvételi díjak | |
Felnőtt | 12.990 Ft/fő |
A programon való részvétel feltétele az érvényes, fényképpel ellátott személyazonosításra alkalmas okmány bemutatása, továbbá az üzemi területen történő tartózkodás és közlekedés szabályairól szóló elfogadó nyilatkozat kitöltése és belépéskor való leadása.
A programon az aktuális egészségügyi előírásoknak megfelelően lehet részt venni.
A program legalább 25 fő jelentkezése esetén indul. A csoport létszáma maximum 32 fő.
Jelentkezési határidő a program előtt legkésőbb nyolc nappal.
Jelentkezési határidő a program előtt legkésőbb nyolc nappal.
Menetrend (tervezet)
Budapest-Nyugati pályaudvar - Istvántelek
Megálló | Érkezik | Indul |
Bp.-Nyugati pu. | 09:25 | |
Istvántelek | 09:39 |
Istvántelek - Budapest-Nyugati pályaudvar
Megálló | Érkezik | Indul |
Istvántelek | 13:03 | |
Bp.-Nyugati pu. | 13:19 |